سفارش تبلیغ
صبا ویژن
من یا تو

یا تو. . .

سلام عزیزم:

می خواستم واسه یکی نامه بنویسم ولی گفتم کی بهتر از تو. . .

امیدوارم هرجای دنیا که هستی حالت خوب باشه.نمی دونم چرا می خواستم واسه تو نامه بنویسم ولی شاید می خواستم کینه هام و غم هام رو تو کاغذ به یاد اون سال بنویسم.

خیلی سال گذشته اما هنوز من به یادتم و هنوزم با خاطراتت که نه ولی با اسمت می گذرونم می دونم دیگه اصلا" من کی هستم ولی هنوزم امیدوارم که یه گوشه ی ذهنت یه یاد مبهم داشته باشم.ای کاش توام به یادم بودی.

خب هنوز یادم نرفته که چه کارایی باهام کردی و من دم نزدم هیچی نگفتم اون موقع بچه بودم ولی حالا نه. . . می بینی هنوزم با همه کارایی که باهام کردی ازت راضی ام.

هر سال تولدت بهت تبریک می گم ولی تو اصلا" نمی دونی کی هستم که دارم بهت تبریک می گم.یادته یه روز بهتع sms   دادم تو منو نشناختی و تا وقتی فهمیدی کی هستم دیگه جوابمو ندادی؟

هر کی بود با همه کارایی که باهاش کردی دیگه اسمتم نمی اورد ولی من هنوزم هم چنان به یادتم ولی تو چی؟؟؟

اشکال نداره عزیزم امیدوارم با هر کی هستی لیاقتتو داشته باشه اذییتت نکنه و تو هم دوسش داشته باشی.خیلی دوست دارم یه روز ببینمت ببینم چه شکلی شدی وچکارا می کنی ولی حیف که تو منو نمی شناسی حیف...نمی دونم دنیا چرا این طوریه هر کی رو که دوسش داری خیلی زود ازت می گیره.هنوزم وقتی میای تو خوابم تا دو سه روز ذوق مرگم تا چند روز تو حال و هوای خودم نیستم.تو ادم بدی هستی خیلی بد. . .

باورت نمی شه من که واسه بدترین چیزام گریه نمی کنم الان که دارم این نامه رو واست می نویسم چشمام پر از اشکه. . .

هنوزم بعد از 4 سال نمی تونم باور کنم که رفتی بعد از تو هیچکس نتونست جات رو بگیره دیگه نه به کسی فکر می کنم نه به یاد کسی هستم الان تنهای تنها باورت می شه؟دیگه از هرچی عشقه متنفرم و حالم به هم می خوره. . .

امیدوارم تو هیچوقت اینطوری نشی و این حس و شرایط رو پیدا نکنی.هنوز که هنوزه با بعضی از خاطراتت می خندم هنوز به یادتم و یاد و اسمت رو به دنیا نمی دم فقط واسه خودم نگه می دارم می دارم تا اخر عمرم خودت که مال دیگرونی ولی یادت و اسمت ماله منه خود خودم . . .نامرد.

می دونم که این نامه هیچوقت به دستت نمی رسه ولی من اینو نوشتم تا واسه یک دقیقه ام که شده حس کنم ماله منی. . . خدا حافظ بدترین ادمه روی زمین


نوشته شده در چهارشنبه 90/3/18ساعت 10:48 عصر توسط هانیه نظرات () |

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

موضوعات سایت

پیوند ها

طراح قالب

امکانات سایت

 قالب میهن بلاگ قالب وبلاگ فروشگاه اینترنتی ایران آرنا

انواع کد های جدید جاوا تغییر شکل موس